3 תשובות
שיש מועד ב, ותמיד אופציה להשלים גם. לא סוף העולם. תאכל גלידה!
דבר ראשון יש מועד ב
דבר שני העיקר לעבור
היי הכל טוב, יש מועד ב'.
מתמטיקה זה מקצוע קשה, ובגלל זה יש כל כך הרבה מועדי ב' למקצוע הזה.
לנשום- ולהפציץ פעם הבאה.
הכל בסדר