2 תשובות
נגד
מה שהיה היה, סתם דפוק עכשיו שיהיה שתי עונות לאותה עונה
מה שהיה היה, סתם דפוק עכשיו שיהיה שתי עונות לאותה עונה
בעד רימייק לכל מה שהיה מהעונה השישית והלאה (למרות שהיא עוד הייתה סבירה. רק 7 וביתר שאת 8 ביזיון אמיתי) כאשר ג'ורג' מרטין (הסופר) מעורב עמוק מאוד בהפקה.
זה לא יקרה אבל לדאבוני, במקרה הטוב עוד 20 שנים לאחר שכל ספרי הסדרה יפורסמו ויהיה גל נוסטלגיה..
זה לא יקרה אבל לדאבוני, במקרה הטוב עוד 20 שנים לאחר שכל ספרי הסדרה יפורסמו ויהיה גל נוסטלגיה..