2 תשובות
נגד
מה שהיה היה, סתם דפוק עכשיו שיהיה שתי עונות לאותה עונה
בעד רימייק לכל מה שהיה מהעונה השישית והלאה (למרות שהיא עוד הייתה סבירה. רק 7 וביתר שאת 8 ביזיון אמיתי) כאשר ג'ורג' מרטין (הסופר) מעורב עמוק מאוד בהפקה.

זה לא יקרה אבל לדאבוני, במקרה הטוב עוד 20 שנים לאחר שכל ספרי הסדרה יפורסמו ויהיה גל נוסטלגיה..