המורה שלי כל סמכה עלי , לפנח הבגרות היא אמרה לי " אל תאכזב" ו...
בקיצור היה לי בהתחלה קל ואז אחרי כמה סעיפים נתקעתי ואז היה לי בלקאאוט רציני עד סוף המבחן , יצאתי בהרגשה צמש גרועה שאפילו התביישתי לפגוש את המורה שלי שלא תתאכזב , אחר כך בדקתי את התשובןץ ועדיין ספק אם אני עובר או לא, מה אני אמור לעשות אני מרגיש ממש חרא