4 תשובות
אצלי המגן 95 הרס
אנונימי
דאמ אני מזדהה איתך..
לא נורא אבל יש מועד ב ואומרים שמועד ב לרוב יותר קל אז בוא נקווה יחדיו לטוב
לא נורא אבל יש מועד ב ואומרים שמועד ב לרוב יותר קל אז בוא נקווה יחדיו לטוב
יש לי מגן 100 ב806 ואני הולכת לקבל סביבות 70 במקרה הטוב
לא כזה נורא.. המגן יעלה לך 2-3 נק
לא כזה נורא.. המגן יעלה לך 2-3 נק
המורה הגישה אותי על 80 וקיבלתי בסביבות 45-60
אנונימי
באותו הנושא: