התחברות
הרשמה
(804) אני אקבל מעל 80 אם לא עניתי על מה שסימנתי באדום? ובקשר לסקיצה עשיתי בול אותו דבר רק מה שבאדום שכחתי לסרטט -
קישור מצורף
*כל שאר המבחן הלך לי טוב
20 במאי 2019, 20:16
בגרות
4 יחידות
מתמטיקה
תשובה אחת
לדעתי כן אבל אל תסמכי עליי חח
❤
❤Be proud of who you are
באותו הנושא:
מה זאת האות השנייה במילה שסימנתי?
מישהו יודע מה זה מה שסימנתי באדום? תודה
כמה אקבל במבחן אם עניתי לא נכון על 4 שאלות מתוך 22?
יש אפשרות שאני לא אקבל התראות למעלה על התייעצויות שאני לא שאלתי ורק עניתי?
האם בהכרח אני אקבל מיון לתפקידים שסימנתי במנילה?
כרגע עברתי באדום והייתי עשירית שנייה משאוטובוס ידרוס אותי. אתם עוברים באדום?
אם אפנה עכשיו לצור קשר, אני אקבל מענה לדעתכם?
יש דרך למחוק שיחה בווצאפ אבל שזה יישמור את ההודעות שסימנתי בכוכב?
אם סימנתי לא אהבתי ביוטיוב יש אפשרות לראות?מישהו יכול לראות שסימנתי כלא אהבתי? בבקשה דחוף
אם אני מסמן כוכב בקבוצה הוואטסאפ או בפרטי אז רואים שסימנתי?
אם סימנתי בוואטסאפ הודעה בכוכב אז מי שסימנתי לו את ההודעה יראה את זה?