13 תשובות
שואל השאלה:
למחוק*
למחוק*
אנונימי
למה אנחנו משתלטים על העולם,
כל החיות הקב"ה ברא בשביל בני האדם.
חיות לא חכמות כמו בני אדם.
כל החיות הקב"ה ברא בשביל בני האדם.
חיות לא חכמות כמו בני אדם.
אנונימית
שואל השאלה:
הם חכמות ועוד איך הם פשוט טהורות ולא חושבות בזדון כמו האדם
הם חכמות ועוד איך הם פשוט טהורות ולא חושבות בזדון כמו האדם
אנונימי
טהורות? הם לא טהורות.
לא סתם חלק מהחיות נקראות "בהמות"
לא רוצה לאכות בשר? אל תאכל. ואל תנסה לגרום לנו לא לאכול בשר. תיהיה טבעוני בלי להציק לכולם. תודה.
לא סתם חלק מהחיות נקראות "בהמות"
לא רוצה לאכות בשר? אל תאכל. ואל תנסה לגרום לנו לא לאכול בשר. תיהיה טבעוני בלי להציק לכולם. תודה.
אנונימית
אני מסכים עם כל מילה הרסנו שברנו מחקנו השמדנו בכחדנו ושחקנו את העולם הזה בכל צורה כמעט אנחנו הרסנו כל דבר טוב בעולם הזה וגם רשמתי על זה שאלה בעצמי(ותוסיף שאלה אחרת ימחקו לך)
שואל השאלה:
אנונימית לא דיברתי רק על הקטע של הטבעונות , ודבר שני הם כן טהורות , הם לא משקרות , אין להם אינטרס כמו בני האדם , ותגידי לי מי בנתיים הורס את העולם? החיות? לא!
אנונימית לא דיברתי רק על הקטע של הטבעונות , ודבר שני הם כן טהורות , הם לא משקרות , אין להם אינטרס כמו בני האדם , ותגידי לי מי בנתיים הורס את העולם? החיות? לא!
אנונימי
הורס? העולם לא היה קיים בלי בני האדם. איך הוא הורס בדיוק??
אנונימית
ביי
אנונימית
מה בדיוק אנחנו עושים שמציל את העולם כל דבר שאנחנו עושים כדי לעזור לעולם זה בעצם לתקן את הטעויות שאנחנו עשינו אנונימית את יודעת שיש אי בגודל פי 80(!) ממדינת ישראל באמצע האוקיינוס שעשוי רק מזבל ופלסטיקים זה אמיתי והוא רק גדל ויש עוד המון זבל שלא באי הזה וזה רק מה שבאוקיינוס העולם כבר הרוס ואנחנו אשמים כל הגלי חום המשוגעים האלה כל הבעלי חיים שלא עשו כלום נהרגים בלי סיבה(אני לא מדבר על אוכל אני מדבר על זיהום)כל העצים שנותנים לנו אוויר נכרתים בישביל שיהיה לנו עוד מקום לחיות אנחנו הורסים את כל העולם ועכשיו כבר אין דרך לתקן את זה אנשים מתים כל יום אלפים בגלל זיהום ולא מדבר איתך בחול מדבר איתך פה בארץ וכל זה למה? כי לא היה לנו כוח לזרוק משהו בפח? כי רציתי לעשות אמבטיה במקום מקלחת? אם כל אחד היה משנה אפילו את הדבר הכי קטן זה היה עושה שינוי ענק אבל זה לא משנה כי בני אדם אנוכיים ולא משנה מה נגיד לא אכפת להם מבחינתם שאחרים יעשו למה הם צריכים גם
שואל השאלה:
את פרימטיבית ברמות ומי שטמא פה זה את
אני לא מעוניין לדבר איתך ביי
את פרימטיבית ברמות ומי שטמא פה זה את
אני לא מעוניין לדבר איתך ביי
אנונימי
העולם לא היה קיים אם לא היו בני אדם. אם כבר בני האדם הורסים את העולם מחוסר צניעות ומצוות.
בעלי חיים הם טמאות. לא טהרות.
כמו שאמרתי, תיהיה צימחוני בלי להפריע לאחרים שכן רוצים. אל תכנס לי לצלחת כמו שאני לא נכנסת לך.
בעלי חיים הם טמאות. לא טהרות.
כמו שאמרתי, תיהיה צימחוני בלי להפריע לאחרים שכן רוצים. אל תכנס לי לצלחת כמו שאני לא נכנסת לך.
אנונימית
שואל השאלה:
העולם היה קיים יפה מאוד , אנחנו רק מנצלים אותו לאינטרסים האישיים שלנו שזה , לאכול , להתגורר, ועל הדרך הורסים אותו ואני אגיד לך איך , מכוניות? פיח ועשן הורסים את האטמוספרה וגורמת לחור באוזון , אשפה? מטנפים את העולם ככה שאי אפשר אפילו לשקם מאוד קשה האוקיינוס מלאה בפלסטיקים
העולם היה קיים יפה מאוד , אנחנו רק מנצלים אותו לאינטרסים האישיים שלנו שזה , לאכול , להתגורר, ועל הדרך הורסים אותו ואני אגיד לך איך , מכוניות? פיח ועשן הורסים את האטמוספרה וגורמת לחור באוזון , אשפה? מטנפים את העולם ככה שאי אפשר אפילו לשקם מאוד קשה האוקיינוס מלאה בפלסטיקים
אנונימי
שואל השאלה:
בדיוק
בדיוק
אנונימי
באותו הנושא: