4 תשובות
פשוט אל תיהיי ביישנית ותנסי להתחבר עם כולם וכודם כל עם מי שיושב/ת לידך...
(מקווה שעזרתי..)
פייסבוק*:)
תכירי דרך הפחחבסוק ילדים מבתי ספר אחרים שהולכתים לחטיבה...
אל תדאגי. בת'כלס כל אחד כזה. את תכירי חדשים (:l
באותו הנושא: