4 תשובות
מעדיפה תחתונים רגילים. שונאת חוטיני זה לא נוח וזה זול מאוד לדעתי.
אנונימית
הדק יותר נוח לדעתן של כל הבנות שפגשתי
את האמת שבהתחלה חוטיני זה כל כך לא נוח אבל אחרי פעמיים כבר לא שמים לב
לא מעדיפה כלום, זה מגעיל אותי.
אנונימית
באותו הנושא: