4 תשובות
אהבתי אותה ממש
אבל עכשיו היא פחות חביבה
אבל עכשיו היא פחות חביבה
כן מסכימה עם מה שכתבת
אבל עדיין אני אוהבת אותה
היא ממש מצחיקה אותי ובדרך כלל למלאים יותר קשה במשימות כמו שבהישרדות
אז כל הכבוד לה.
אבל עדיין אני אוהבת אותה
היא ממש מצחיקה אותי ובדרך כלל למלאים יותר קשה במשימות כמו שבהישרדות
אז כל הכבוד לה.
שואל השאלה:
ברור שכל הכבוד לה על המסר וההשתדלות וזה שהיא הגיעה עד השלב הזה, באמת מעריכה
פשוט לא אוהבת אותה ככ
ברור שכל הכבוד לה על המסר וההשתדלות וזה שהיא הגיעה עד השלב הזה, באמת מעריכה
פשוט לא אוהבת אותה ככ
אנונימית
היא די צבועה , היא מצד אחד היא מדגמנת ומראה אג'נדה שלהיות שמן זה לא דבר רע ומצד שני עם מעיזים לקרוא לה שמנה למרות שזו האמת היא נעלבת ולוקחת את זה ממש אישי ולא נחה עד שהבן האדם הזה מודח מהמשחק .
אנונימית
באותו הנושא: