2 תשובות
למה, יש דווקא. אם הכוונה של המצב התושבים, אז יש שיחת טד מאוד מרתקת שבה יש תמונות מזעזעות משם.
העיתונאים/צלמים שמאשרים להם להיכנס בתהליך מייגע, מצלמים, מסיירים ומראיינים רק דברים ואנשים שהמדינה מחליטה עבורם. הם לא רשאים לצלם את מחנות העבודה למשל