8 תשובות
בני אדם הם לא חלק מאף מארג מזון טבעי. בעבר, כשבני אדם היו חלק מהטבע הם היו אוכלי כל. זאת ההגדרה למשל של קופים היום. זה לא נחשב צרכנים שניוניים ולא טורפי על. טורפי על הם טורפים שאין להם טורפים בטבע- כמו עופות דורסים, אריה. לבני אדם היו טורפים בטבע.
מינוסים, תלמדו ביולוגיה.
אנונימית
הוא לא טורף על.
הוא שניוני
שואל השאלה:
יש לי מחר מבחן, ולפי מה שאמרת סביר להניח שהנתונים שיתנו לי יהיו קשורים לבעלי חיים / צמחים ולא בבני אדם?
אנונימי
נכון^
בכל מה שקשור לאקולוגיה אי אפשר לקחת בני אדם כדוגמא, חוץ מדוגמא לזיהום/טביעת רגל אקולוגית/הרס בתי גידול וכדומה
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי, תודה =)
אנונימי
בכיף 3>
אנונימית
שואל השאלה:
אני רק בכיתה ח, ככה שאני מתחיל ללמוד את הבסיס של ביולוגיה ^_^
אנונימי
בני אדם הם גם צרכנים ראשוניים וגם שניוניים
אנונימי
באותו הנושא: