6 תשובות
אולי תעלי את המעלות? ככה המזגן עדיין יעבוד אבל יהיה לך פחות קר.
תגידי לו "ישמצב אני מכבה לכמה זמן? אני קופאת"
אנונימית
לכי להביא גקט
בקיץ הולכיםט לפי האנשים שחם להם
תשימי ג'קט או משהו
תבקשי בנימוס שיוריד קצת את המעלות כי קר ממש או שיכבה לגמרי .
תגידי לו בנימוס אם אפשר קצת להעלות את המעלות (תעלי בערך ל19-20). אחרי שתתאמני קצת גם לך יהיה חם ואז המעלות יהיו בסדר