6 תשובות
ויטה מרפן יותר טוב
הספריי רק מחטא זה אותו דבר כמו להשתמש בסבון או סתם באלכוהול(מה שגם ככה עושים) אז מניסיון לא הייתי קונה את המרפן ספריי כי זה סתם עוד כסף לא מוצדק אבל הויטה מרפן לדעתי חובה.
שואל השאלה:
אוקי קניתי משחה איפה מורחים בדיוק
תוכל להסביר לי את אופן השימוש
עושים עם צמר גפן. ?
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה עדיף ,
ספריי זה יותר נוח לא ?
אנונימי
מרפן ספריי זה לחיטוי עצמו ויטה מרפן יותר להחלמה וכו. כשאני עשיתי את ההליקס השתמשתי רק בויטה מרפן.
באיזור של העגיל והחור.. עם מקלוני צמר כזה של האוזניים הכי טוב לדעתי.