7 תשובות
להגיד להם תודה
אנונימי
לא הגיוני זכותך ללבוש מה שבא לך
שואל השאלה:
מה תודה מה ?!
מה תודה מה ?!
אנונימית
להקשיב להם.זה לטובתך
אני מבינה את התסכול, אבל תכבדי את הבקשה שלהם. אין ממש מה לעשות עם זה חוץ מלדבר
שואל השאלה:
וכול הקיץ אני יצטרך ללבוש מכנסיים ארוכים ?!
וכול הקיץ אני יצטרך ללבוש מכנסיים ארוכים ?!
אנונימית
אני חושבת שהם צודקים.
אני עושה זאת מרצוני, לדעתי זה מוסד מחנך ומכובד, ולא הגיוני שבנות יבואו עם מכנסיים קצרצרים ואו גופיות.
זאת לפחות דעתי..
[:
אני עושה זאת מרצוני, לדעתי זה מוסד מחנך ומכובד, ולא הגיוני שבנות יבואו עם מכנסיים קצרצרים ואו גופיות.
זאת לפחות דעתי..
[:
באותו הנושא: