4 תשובות
רק אם יחזור אליך
שואל השאלה:
לשלוח לו הודעה בעצמי או שרק אם הוא חוזר אלי בעצמו?
אנונימית
להגיד זה בטעות
להגיד שזה בטעות וזהו או פשוט לא להגיד כלום אם הוא לא מתקשר
אנונימי