4 תשובות
רק אם יחזור אליך
שואל השאלה:
לשלוח לו הודעה בעצמי או שרק אם הוא חוזר אלי בעצמו?
לשלוח לו הודעה בעצמי או שרק אם הוא חוזר אלי בעצמו?
אנונימית
להגיד זה בטעות
להגיד שזה בטעות וזהו או פשוט לא להגיד כלום אם הוא לא מתקשר
אנונימי
באותו הנושא: