5 תשובות
שואל השאלה:
למסעדה
למסעדה
אנונימית
הייתי שמה חצאית שחורה, חולצת סטרפלס לבנה, סניקרס לבנות וזר
תלבשי מכנס ג'ינס
חולצה דקה ארוכה או קצרה ותשימי ג'קט
או שתלבשי חצאית ג'ינס
עם חולצה קצרה
ונעלי סניקרס
חולצה דקה ארוכה או קצרה ותשימי ג'קט
או שתלבשי חצאית ג'ינס
עם חולצה קצרה
ונעלי סניקרס
תלוי לאן את יוצאת
מזל טוב!!! גינס ארוך, טופ, וגקט :-)
באותו הנושא: