2 תשובות
כן ברור שזה בסדר, ועוגת תפוזים/גזר/תמרים זה די בריא, אין לך ממה לדאוג. ומידי פים לאכול משהו שהוא משמין, זה לא יגרום לך בשניה להתנפח ולהשמין.. מידי פעם לאכול משהו שהוא לא בריא זה לא אסון.
אם את רוצה להוריד במשקל זה לא בסדר
אבל אם את רוצה לשמור על המשקל זה בסדר
אבל אם את רוצה לשמור על המשקל זה בסדר
אנונימית