התחברות
הרשמה
אני מנסה להצביע למקדוניה וכל פעם זה רושם לי שליחת ההודעה נכשלה ..מה עושים ולמה ??
19 במאי 2019, 00:20
הודעות
SMS
דואר אלקטרוני
3 תשובות
גם אני,יש מצב שזה קשור לרשת שאת נמצאת אצלה אבל אין לי שמץ
c
can't sleep
כי את צריכה להצביע לאיסלנד
S
SIKE
מצביעים למדינה אחרת
ה
הבן של אלון פינוקים (המחודש)
באותו הנושא:
מי שיכול להצביע, לאיזו מפלגה אתם שוקלים להצביע ולמה?
למה זה רושם לי שליחת ההודעה נכשלה כשאני מנסה להצביע?
אנשים שלא בעד להצביע לביבי למי אתם מציעים להצביע?
איך רושמים- אם כמה שאני מנסה/עם כמה שאני מנסה?
אני מנסה להתחבר לאינסטגרם וזה רושם לי את זה:
אני לא יודע למי להצביע בבחירות, אז זה בסדר לא להצביע?
אומייגאדד אני מנסה לעשות פורטנייט וזה רושם לי שכבר יש לי חשבון אז אני מנסה להיכנס ואז זה רושם לי שזה לא חוקי או משהו כזה
ניסיתי להוריד משהו באפסטור וזה מה שרושם לי שאני מנסה להוריד מה לעשות?!
אם הוא רושם לי מה קורה כמעט כל יום, זה אומר שהוא מנסה לפתח שיחה?
האם לא להצביע בבחירות שווה ערך ללבוא לקלפי ולהצביע פתק לבן?
אהלן שלום פה לסובב תכדור ולהצביע למטה להצביע למטה להצביע למטה , סתם תנועה שעושים מאוורר אנושי- מי מכיר ?