6 תשובות
כן, לי עד היום יש חשדות שאני עם אספרגר (כי אני עונה על הרבה קטריונים) אבל לא עברתי איבחון אז אני לא יודעת בוודאות
אנונימית
אני חושבת שכן.. ראיתי פעם איזה טד שמישהי באיזור גיל 30 סיפרה שהיא לא ידעה כל חייה
אנונימית
כן
ברור, אני מכירה מישהו שהובחן חודשיים לפני סיום תיכון. פשוט זה יותר אופייני לבנות בגלל איך שהאוטיזם משפיע אצלהן
שואל השאלה:
אבל זה יכול לקרות גם אצל בנים?
כן, זה לרוב נמצא בגדר האספרגר, זה קורה בעיקר אצל בנות.