8 תשובות
השרירים לא אמורים לכאוב מהגדילה, בדרך כלל הם כואבים קצת מהאימון, זה טוב שמרגישים, אבל אם יותר מדי כואב זה אומר שלא עשית שחרור טוב מספיק
שואל השאלה:
תפוס כזה לא כל תזוזה
תפוס כזה לא כל תזוזה
שואל השאלה:
היום עשיתי אימון כוח
היום עשיתי אימון כוח
שואל השאלה:
הרגשתי את הבטן עובדת
הרגשתי את הבטן עובדת
שואל השאלה:
ואני ממחר מתחילה שבוע שני של דיאטה לא אוכלת אחרי שש בערב עד הבוקר מ 12 למאי התחלתי עד עכשיו
ואני ממחר מתחילה שבוע שני של דיאטה לא אוכלת אחרי שש בערב עד הבוקר מ 12 למאי התחלתי עד עכשיו
שואל השאלה:
אני אוכלת רגיל בוקר צהריים וערב ורק בשש מסיימת לאכול
אני אוכלת רגיל בוקר צהריים וערב ורק בשש מסיימת לאכול
שואל השאלה:
לגמרי עזרת לי ויותר טוב קצת הבטן
לגמרי עזרת לי ויותר טוב קצת הבטן
שואל השאלה:
מחר אימון חישוק 60 דק'
מחר אימון חישוק 60 דק'