5 תשובות
וקר לך בכללי?
זה מפריע לך?
יכול להיות מחסור בוויטמינים/מחלה כלשהיא, לכי לבדוק את זה.
שואל השאלה:
אלשקה - לא קר לי , וכן זה מפריע לי
ayyy כן אני רזה ואני לא יודעת אפ יש לי אנמיה
אנונימית
אז תלכי לרופא
את רזה?
ויש לך אנמיה?