4 תשובות
אם זה לא כזה נורא אז לוקחים נורפן קמים על הרגליים והולכים.
או שפשוט תשארי בבית
תנוח בינתיים ותנסה לקחת כדור ולנסות שיטות שכתוב באינטרנט שעוזרות, אם תרגיש יותר טוב אחרי זה תלך
שואל השאלה:
אני בן
^haha סליחה