10 תשובות
כלום, אני בת 18 ויש לי חברה בת 35
לבריאות
לא הבנתי, פשוט אמרת אותו דבר רק הפוך?
ושתעשה מה שבא לה, מאמינה שבחורה בת 19 יודעת מה היא עושה
ושתעשה מה שבא לה, מאמינה שבחורה בת 19 יודעת מה היא עושה
אחלה
הגיוני
בגילאים האלה זה נשמע בסדר לגמרי.
שזה בסדר
אני בן 19 ויש לי הרבה חברים מבוגרים
לא שאני מתכתב איתם על מה אכלתי היום או יוצא איתם לסרט אבל כן חברים
לא שאני מתכתב איתם על מה אכלתי היום או יוצא איתם לסרט אבל כן חברים
אנונימי
לגיטימי
ששניהם מוזרים
באותו הנושא: