2 תשובות
הייתי נותנת כן לבנות ללכת עם מכנסים קצרים בביתי הספר. זה לא פייר שבנים הולכים עם מכנס קצר כאשר אנחנו הבנות מזיעות וחם לנו ממש רק בגלל שאנחנו נשים וכי זה מנוגד תקנות. רק בגלל שחבורה של גברים מבוגרים עם תפקיד גובה לא מסוגלים לשלוט ביצרים שלהם אנחנו הנשים צריכות למות מחום! זה לא שוויוני ואפליה מגדרית.
בתחום הרפואי.

בתקציבים למי שאין לו מספיק לרפואה/מחייה נורמלית.

נגד גזענות.