8 תשובות
לא, אני לא מצליחה ללמוד למבחנים כי אני כל היום בפלאפון וקשה לי להתרכז, אז בשיעורים בכלל
שואל השאלה:
גם אני ככה ככה
לא , אף אחד לא באצת ילמד זה סתם יהרוס
לא זה יפריע לי להתרכז ואפילו אם אני לא יהיה עם הטלפון אז הטלפון של התלמידים אחרים יפריעו לי כי אני יסתכל על הטלפון
רק בשיעורים כמו צילום וקולנוע
לא,מעדיפה להתרכז בלימודים.