התחברות
הרשמה
בן 17 אם יש לי רשיון לטרקטור כחודש ואז אני עושה רשיון לאוטו אני צריך מלווה לפי החוק או שאני פטור יש לי גם לאופנוע 125
18 במאי 2019, 04:18
מלווה
רשיון נהיגה
רכב
חוקי התנועה
רשיון
2 תשובות
הכרתי חבר אחד שהייתי בבית ספר כשעשיתי רישיון על טרקטור והוא בן 16 וחצי..אין קשר לזה..כי על טרקטור לא צריך מלווה על רכב כן
מ
מישהו נחמד+
ואיפה השאלה
S
Sus girl
באותו הנושא:
אני לא מבין למה נשים עושות רשיון?
חבר שלי עושה רשיון על אופנוע ואני ממש מפחדת עליו מה לעשות?
מה אתם הייתם עושים במקומי רשיון על הילוכים או אוטומטי?
תגידו אם אני עושה רשיון לטרקטור ונוסע על RZR או שלא, האם כשאר אני אוציא רשיון לאוטו יהיה לי מלווה? תענו רק מי שמבין
הוצאתי לפני חודש רשיון, אם אני עם מלווה אני יכול להסיע יןתר משני נוסעים?
כמה זמן לוקח לעשות רשיון לטרקטור? (בן 17, כבר יש לי טופס ירוק.) כמה שיעורים צריך ללמוד ותוך כמה זמן יש טסט?
אני אני אתחיל מינואר תיאוריה וכל הדברים של הרשיון מתי יהיה לי רשיון?
אוף אני בת 20 ואין לי רשיון ואין לי כסף לעשות רשיון
אני רוצה לקנות קורקינט חשמלי ולפי החוק כרגע צריך לעשות רשיון, איך אני עושה?
הרוב עושים רשיון על ידני?
כרגע קיבלתי רשיון רכב (מתחיל מלווה), האם תקף לטרקטור משא, והאם יש הגבלות מסויימות? (לחכות לאחרי המלווה או משהו כזה...)