23 תשובות
לא אוהבת
לא הסטייל שלי
הזכיר לי את בילי איילש
מזעזע פחות הקטע שלי
אהבתי רק את המכנס והחולצה השחורים
בהתחלה הזכיר לי ממש את בילי חחח
אני לא אוהבת כלכך
אני לא אוהבת כלכך
את הסגנון עצמו מכירה. הואנחמד.
אבל פה זה נראה כמו פיגמה
אבל פה זה נראה כמו פיגמה
מאוד אוהבת.
שואל השאלה:
נכון בול הסטייל של בילי חחח
נכון בול הסטייל של בילי חחח
אנונימית
ממש יפה בעיני אבל לא הייתי לובשת את זה
לא אוהבת
אמא אני רוצה את זה
רק המכנס השחור והחולצה שמעליו (סט) יפים
אבל פחות הטעם שלי כל השאר
אבל פחות הטעם שלי כל השאר
פחות הטעם שלי...
אוחח מושלם לחברה שלי
שואל השאלה:
צמחוניקית זה ברברסי! איזה קטע שאת מכירה
התמונה צולמה מלפני שנה.. קיץ שעבר.. עוד בחנות הישנה שלה (של בר) עכשיו היא עברה
''איך זה הולך פה''
תחפשי barbarsi באינסטגרם
צמחוניקית זה ברברסי! איזה קטע שאת מכירה
התמונה צולמה מלפני שנה.. קיץ שעבר.. עוד בחנות הישנה שלה (של בר) עכשיו היא עברה
''איך זה הולך פה''
תחפשי barbarsi באינסטגרם
אנונימית
אני כל כך אוהבת!!! חצי הארון שלי מלא בסטייל הזה ממש ממליצה
מזעזע
רק השחור מהמם
הסטייל שלי
אני קונה משם לפעמים שיוצא לי לבקר והבגדים שלה מושלמים!!
אני קונה משם לפעמים שיוצא לי לבקר והבגדים שלה מושלמים!!
המכנס השחור יפה ברמות השאר עם החולצות לא היו מנומרות ובצבעים אחרים הייתי קונה מכירה תסטייל יש בגדים יפחם ופחות יפים
מזכיר את בילי אייליש קצת.
אויי אני מתה על ברברסי היא מהממת ונהנת לעקוב אחריה
באותו הנושא: