7 תשובות
לא לגעת עד ליום ראשון בבית ספר זה יעבור
שואל השאלה:
לא זה משהו חד פעמי אף פעם לא היה לי
אז לפי מה שהבנתי ממכן פשוט לחכות ולא לעשות כלום
תודה רבה!!
לא זה משהו חד פעמי אף פעם לא היה לי
אז לפי מה שהבנתי ממכן פשוט לחכות ולא לעשות כלום
תודה רבה!!
אנונימית
אני לא יודע במקרה הזה אבל במקרה של עור יבש אני משתמש הרבה בוזלין
לא לגעת. אם זה קורה לך לעיתים קרובות כדאי לקנות משחה שמיועדת לייבוש חצ'קונים. אל תשימי משחת שיניים, זה יכול ממש לייבש ולפגוע לך בעור
לא לגעת. לא לפוצץ. ממש ממש לא משחת שיניים זה ישרוף לך בטירוףף
אל תגעי עד שיעבור
אני חושבת שזה הרפס אל תגעי או שימי משחה להרפס
באותו הנושא: