התחברות
הרשמה
תגידו קורה משהו אם צריכים לעבור לחזיה ולא עוברים? קורא משהו לחזה?
17 במאי 2019, 21:50
חזה
חזיות
חזייה
2 תשובות
לא זה פשוט אממ את יודעת לא נראה טוב כלכך
נ
נושמת, מוריד?
לא, אבל זה יציק לך וילחץ לך, תרגישי הרבה יותר חנוקה והוא סוג של "קצת יצא" מהחזייה וקצת רואים את זה
ב
ביי פרשתי ;)
באותו הנושא:
תגידו מה קורה למי שלא עושה את השלב האחרון "במשחק" הלוויתן הכחול או משהו כזה?
אם רוצים לעבור הפלה אז למה צריך לעבור דרך וועדה? ומה קורה אם הם לא מאשרים?
תגידו גם לכם יש יום שבדכ קורה לכם משהו רע בו? היום שלי זה משום מה ימי שישי תמיד משהו חרא ביום הזה
תגידו בנות ההיתם יוצאים אם מישהו חולה שהוא צריך לעבור טיפולים?
אם עבור כל כוס אורז צריך 1.5 כוסות מים,כמה מים צריך עבור כוס וחצי אורז?
תגידו לפעמים גם לכם בא לעבור לעיר אחרת ולפגוש אנשים חדשים?
כמה מבחנים צריך לעשות לדעתכם ולעבור כדי שאצליח לעבור תיאוריה?
דחוף בבקשה רעיונות לתחפושות *יפות* לא צריך משהו מקורי פשוט משהו נגיש ויפה
תגידו,זה ממש סיפור ומסובך לעבור כיתה בחטיבה?אני ממש רוצה לעבור ואמא שלי מסכימה ותומכת..
צריך פעולה לילדים בכיתה ד-ו משהו מקורי
אם אני רוצה לייבש משהו צריך חום או קור