3 תשובות
גומילום.
משחק גומי חחח נוסטלגיה
אוי ג'ף דה קילר, נוסטלגיה.
אני מתגעגעת לתקופה שכולם התלהבו מוובקינז והתקופה שכולם היו בפייסבוק עם כל המשחקים הישנים שהיו שם (וכבר נסגרו, לצערי)