3 תשובות
גומילום.
משחק גומי חחח נוסטלגיה
אוי ג'ף דה קילר, נוסטלגיה.
אני מתגעגעת לתקופה שכולם התלהבו מוובקינז והתקופה שכולם היו בפייסבוק עם כל המשחקים הישנים שהיו שם (וכבר נסגרו, לצערי)
אני מתגעגעת לתקופה שכולם התלהבו מוובקינז והתקופה שכולם היו בפייסבוק עם כל המשחקים הישנים שהיו שם (וכבר נסגרו, לצערי)
באותו הנושא: