16 תשובות
אני ההוכחה נשמה
אנונימית
שואל השאלה:
ועכשיו ברצינות
ועכשיו ברצינות
אנונימי
ילדים מאפריקה. יש הרבה תמונות שלהם עם בטן גדולה ומלאה, זה המצב שבו הגוף במצב הישרדות
שואל השאלה:
את יכולה לשלוח לי?
את יכולה לשלוח לי?
אנונימי
אל תשים לב לכותרת של התמונה, אבל בגדול ככה הם נראים
שואל השאלה:
למה לא להסתכל בכותרת? ותסתכלי על שאר התמונות שרואים להם את העצמות
למה לא להסתכל בכותרת? ותסתכלי על שאר התמונות שרואים להם את העצמות
אנונימי
אתה מתווכח עם ביופיזיולוגיה כאילו? ^ אצל כל אחד זה שונה, יש כאלו שבאמת יראו את העצמות שלהם ויש כאלו שהבטן שלהם מתנפחת מחוסר אוכל. לא כולם אותו הדבר
שואל השאלה:
אוקי וחוץ מתמונות שיכולות להיגרם מאכילת יתר יש לך איזה דף באינטרנט שמסביר על זה? חיפשתי מצב הישרדות של הגוף ולא ראיצי שום דבר
אוקי וחוץ מתמונות שיכולות להיגרם מאכילת יתר יש לך איזה דף באינטרנט שמסביר על זה? חיפשתי מצב הישרדות של הגוף ולא ראיצי שום דבר
אנונימי
חחחחחחחחח אכילת יתר באפריקה? הלוואי. ולא, אני לא אעזור למישהו שהוא ראש בקיר (:
תהנה לך
שואל השאלה:
אני לא ראש בקיר פשוט נמאס לי שהמשתמשים פה בסטיפס ממציאים דברים וכן כנראה שיש משפחות באפריקה שיש להם אוכל ולא כולם ככה אחרי הכל זאת יבשת שלמה לא הגיוני שביבשת שלמה לא יהיו לפחות כמה משפחות עם אוכל
אני לא ראש בקיר פשוט נמאס לי שהמשתמשים פה בסטיפס ממציאים דברים וכן כנראה שיש משפחות באפריקה שיש להם אוכל ולא כולם ככה אחרי הכל זאת יבשת שלמה לא הגיוני שביבשת שלמה לא יהיו לפחות כמה משפחות עם אוכל
אנונימי
צפון אפריקה היא הרבה יותר ענייה מדרום אפריקה, וכן תתפלא, יש מדינות עניות בטירוף שאין להן מה לאכול. כמעט אין גשמים במקומות האלו ואין יבול, בגלל זה אין להם אוכל.
ושוב, אצל כל אחד הרעב מתבטא באופן שונה. יכול להיות שאלו שרואים להם את העצמות הם במצב קשה יותר מאלו שהבטן שלהם מתנפחת, יכול להיות שאלו שרואים להם את העצמות אין להם בכלל אוכל ואלו עם הבטן הגדולה יש אוכל אבל לא מספיק.
אבל זה כן ידוע שהבטן מתנפחת כשאין לה מה לפרק יותר, אז היא מנסה לפרק את החומצה שיש בקיבה עצמה. היא מנסה לפרק דברים אחרים שלא אמורים להתפרק.
אתה יכול להתווכח כמה שבא לך, אבל עם מדע וביולוגיה אי אפשר להתווכח.
ושוב, אצל כל אחד הרעב מתבטא באופן שונה. יכול להיות שאלו שרואים להם את העצמות הם במצב קשה יותר מאלו שהבטן שלהם מתנפחת, יכול להיות שאלו שרואים להם את העצמות אין להם בכלל אוכל ואלו עם הבטן הגדולה יש אוכל אבל לא מספיק.
אבל זה כן ידוע שהבטן מתנפחת כשאין לה מה לפרק יותר, אז היא מנסה לפרק את החומצה שיש בקיבה עצמה. היא מנסה לפרק דברים אחרים שלא אמורים להתפרק.
אתה יכול להתווכח כמה שבא לך, אבל עם מדע וביולוגיה אי אפשר להתווכח.
^^וואו תתבייש להגיד דבר כזה אתה יודע כמה אנשים מתים שם בגלל הרעב פשוט חיים במקום הלא נכון א פ ר י ק ה זה עצוב שזאת הסיבה שהם מתים ואנחנו כבר ב2019
וענו לך יפה מעליי
וענו לך יפה מעליי
אנונימית
נכון מאוד יש אנשים שסובלים מבלוטת התריס ומשמינים מבלי לאכול מלא פשוט השומן בגוף לא מתפרק והם מתנפחים זה ידוע
אנונימית
הגוף שלנו זקוק לאנרגיה מסוימת שהם x קלוריות ליום וזאת על מנת שכל המערכות הפנימיות יוכלו לתפקד בו כהלכה בדיוק כמו החשמל שצורכים מכשירי החשמל או הדלק שצורך הרכב שלנו.
כאשר הגוף אינו מקבל את האנרגיה אליה הוא זקוק עקב מאזן קלוריות שלילי (יותר קלוריות יוצאות ופחות קלוריות נכנסות) הוא מפרש זאת כמצב חירום ומנסה לאזן בחזרה את המצב.
צעד ראשון - הגוף מזהה ירידה משמעותית בצריכה הקלורית ליום
הגוף יגביל תהליכי שריפת אנרגיה שהתרחשו במטבוליזם טבעי ולכן כמות שריפת הקלוריות שהתקיימה עד עתה ללא פעילות תצומצם למינימום האפשרי.
המטרה:
ניסיון ראשון לאזן את המאזן הקלורי - אם המטבוליזם ירד, הפער במאזן יצטמצם.
משמעות : מטבוליזם נמוך יותר מלפני הדיאטה.
צעד שני - עד 10 ימים מתחילת הדיאטה
הגוף מתחיל לגייס אנרגיה מהמאגרים בגוף כאשר שני המאגרים הקיימים הם שריר ושומן.
הגוף יכול לגייס כ-800 קלוריות משריפת קילו שריר וכ-8000 קלוריות משריפת קילו שומן. למרות העושר הקלורי הקיים במסת השומן, הגוף יבחר להתחיל את תהליך השריפה דווקא בשריר כיוון שהשריר הוא מאגר אנרגיה זמין יותר וקל לשריפה.
מוזמן לקרוא את ההמשך למרות שאני בספק אם תרצה לקבל את האמת בפנים, כי האמת לפעמים לא כזו נחמדה.
כאשר הגוף אינו מקבל את האנרגיה אליה הוא זקוק עקב מאזן קלוריות שלילי (יותר קלוריות יוצאות ופחות קלוריות נכנסות) הוא מפרש זאת כמצב חירום ומנסה לאזן בחזרה את המצב.
צעד ראשון - הגוף מזהה ירידה משמעותית בצריכה הקלורית ליום
הגוף יגביל תהליכי שריפת אנרגיה שהתרחשו במטבוליזם טבעי ולכן כמות שריפת הקלוריות שהתקיימה עד עתה ללא פעילות תצומצם למינימום האפשרי.
המטרה:
ניסיון ראשון לאזן את המאזן הקלורי - אם המטבוליזם ירד, הפער במאזן יצטמצם.
משמעות : מטבוליזם נמוך יותר מלפני הדיאטה.
צעד שני - עד 10 ימים מתחילת הדיאטה
הגוף מתחיל לגייס אנרגיה מהמאגרים בגוף כאשר שני המאגרים הקיימים הם שריר ושומן.
הגוף יכול לגייס כ-800 קלוריות משריפת קילו שריר וכ-8000 קלוריות משריפת קילו שומן. למרות העושר הקלורי הקיים במסת השומן, הגוף יבחר להתחיל את תהליך השריפה דווקא בשריר כיוון שהשריר הוא מאגר אנרגיה זמין יותר וקל לשריפה.
מוזמן לקרוא את ההמשך למרות שאני בספק אם תרצה לקבל את האמת בפנים, כי האמת לפעמים לא כזו נחמדה.
שואל השאלה:
אבל במאזן קלורי שלילי הגוף מפרק שומנים זה הבסיס של כל דיאטה
אבל במאזן קלורי שלילי הגוף מפרק שומנים זה הבסיס של כל דיאטה
אנונימי