8 תשובות
לדעתי העיקר שאת אוהבת את עצמך
כן
אני שוקלת איזה 10 מעל הגובה שלי ואני מלאה אז זה?
אני שוקלת איזה 10 מעל הגובה שלי ואני מלאה אז זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוהבת את עצמי.., מלאת ביטחון, אוהבת שמלות קצרות, ואת הירכיים, ישבן, חזה, אני משתדלת להוריד ממש בקטנה, אולי 15 קילו לא יותר, רק בשביל הבריאות שלי, פשוט ראיתי נערות פה ששואלות שאלות על המשקל שלהן, ותהיתי לעצמי.... עד כמה אני נחשבת לשמנה, למרות שאני לא מגדירה את עצמי לכזו, אני מגדירה את עצמי כשמנמנה
אני אוהבת את עצמי.., מלאת ביטחון, אוהבת שמלות קצרות, ואת הירכיים, ישבן, חזה, אני משתדלת להוריד ממש בקטנה, אולי 15 קילו לא יותר, רק בשביל הבריאות שלי, פשוט ראיתי נערות פה ששואלות שאלות על המשקל שלהן, ותהיתי לעצמי.... עד כמה אני נחשבת לשמנה, למרות שאני לא מגדירה את עצמי לכזו, אני מגדירה את עצמי כשמנמנה
אנונימית
זה נראלך בקטנה מתוקה את צריכה לרדת איזה ארבעים קילו...
אנונימית
שואל השאלה:
בובי, זה לא סוג התגובות שביקשתי, אני מצטערת באמת שאני לא רואה שק עצמות כגוף שהוא יפהפה, אוקי?
בובי, זה לא סוג התגובות שביקשתי, אני מצטערת באמת שאני לא רואה שק עצמות כגוף שהוא יפהפה, אוקי?
אנונימית
^^תגידי את רצינית ?
משקל זה לא רק שומן זה גם שרירים
תקשיבי, אם את אוהבת את עצמך, את יכולה להוריד כמה שאת רוצה.
15 קילו אם את חושבת שזה יהיה סבבה, אז למה לא ?
משקל זה לא רק שומן זה גם שרירים
תקשיבי, אם את אוהבת את עצמך, את יכולה להוריד כמה שאת רוצה.
15 קילו אם את חושבת שזה יהיה סבבה, אז למה לא ?
איזה מתייפיפים יש כאן ואוו
שמעי אני אגיד לך את האמת זה נחשב כבר להשמנת יתר..
bmi 38.45
זה לא השמנת יתר חמורה, אבל זה כן משהו שאת צריכה לשים לב אליו. בכנות, אולי עכשיו את לא מרגישה קשיים בבריאות שלך אבל אחר כך את תרגישי וזה באמת חבל, לא אומרת לך עכשיו תורידי הרבה במשקל. תאהבי את עצמך אבל שימי לב לבריאות שלך כי היא לא פחות חשובה
מי שמעליי^
'משקל זה לא שומן זה גם שרירים' בלי לזלזל או משהו, זה ממש לא נראה לי מסה ושהיא מנופחת משרירים..
שמעי אני אגיד לך את האמת זה נחשב כבר להשמנת יתר..
bmi 38.45
זה לא השמנת יתר חמורה, אבל זה כן משהו שאת צריכה לשים לב אליו. בכנות, אולי עכשיו את לא מרגישה קשיים בבריאות שלך אבל אחר כך את תרגישי וזה באמת חבל, לא אומרת לך עכשיו תורידי הרבה במשקל. תאהבי את עצמך אבל שימי לב לבריאות שלך כי היא לא פחות חשובה
מי שמעליי^
'משקל זה לא שומן זה גם שרירים' בלי לזלזל או משהו, זה ממש לא נראה לי מסה ושהיא מנופחת משרירים..
אוקיי בכנות?
זה תלוי במבנה גוף שלך.
אבל זה ממש לא בריא כזה משקל, זה ממש עודף. מצטערת. משקל תקין לגובה 1.53 זה גג 55, וזה ממש גבולי. זה עלול לגרום לך ללקות בלחץ דם גבוה, מחלות בכליות ועוד. אני חושבת שבשביל הבריאות שלך תרדי לפחות 20 קילו.
זה יהיה ממש קשה, אבל שווה את זה, אני בטוחה שאת יפה איך שאת אבל זה ממש לא בריא לך.
זה יהיה קשה, אבל אם תתמידי על אימונים ותזונה נכונה תצליחי.
בהצלחה אלופה❤
זה תלוי במבנה גוף שלך.
אבל זה ממש לא בריא כזה משקל, זה ממש עודף. מצטערת. משקל תקין לגובה 1.53 זה גג 55, וזה ממש גבולי. זה עלול לגרום לך ללקות בלחץ דם גבוה, מחלות בכליות ועוד. אני חושבת שבשביל הבריאות שלך תרדי לפחות 20 קילו.
זה יהיה ממש קשה, אבל שווה את זה, אני בטוחה שאת יפה איך שאת אבל זה ממש לא בריא לך.
זה יהיה קשה, אבל אם תתמידי על אימונים ותזונה נכונה תצליחי.
בהצלחה אלופה❤