5 תשובות
כי יש כאלו שסתם מפרסמים עליהם שקשה להם ואז הם אומרים"סתם,צחקתי" או כל מיני ספאמרים למיניהם..אל תתרגש מאנשים כאלו
כי ב-99% מהפעמים מדובר בניסיון נואש להשיג צומי. הייתה פה מישהו בת 13 שכתבה "אני רוצה להתאבד כי אנשים לא מסכימים איתי." זה נראה לך רציני? אם נתייחס ברצינות לשטויות האלו אנחנו רק נוריד מערכם של אלו שבאמת בדיכאון ובאמת צריכים עזרה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית תסכימי איתי שמבחינים היטב מה זה ספאם ומה זה לא ספאם.. הייתה פה מישהי אתמול שבאמת הייתה עצובה ובדיכאון וביקשה עצות איך להתעודד.. ו2 הגיבו לה בציניות ועשו ממנה צחוק
אנונימית תסכימי איתי שמבחינים היטב מה זה ספאם ומה זה לא ספאם.. הייתה פה מישהי אתמול שבאמת הייתה עצובה ובדיכאון וביקשה עצות איך להתעודד.. ו2 הגיבו לה בציניות ועשו ממנה צחוק
אנונימית
אני מסכימה איתך בנוגע לזה
אנונימית
צריכים לכבד תמיד לא רק מי שבמצוקה
באותו הנושא: