6 תשובות
אולי זה בכוונה ויפתיעו אותך
שואל השאלה:
ההורים שלי לא כאלה..
והוא היה ממש עצבני עליי והתחיל לצעוק ולהגיד לי "אל תעצבני אותי חבל"
אנונימית
מזל טוב :)
אני חושבת גם שזאת הפתעה, אולי זה סתם יום קשה.
תחייכי ותרימי מבט, הכל יהיה טוב.
אמא'לה מתפללת שיפתיעו אותך ואם לא אז תהיי חזקה גם לי היה ככה מגיל 13 ששוכחים ולא חוגגים לי אז פשוט חוגגת לעצמי "ומזמינה אותם " להצטרף
כשאין ציפיות אין אכזבות מאמי
מזל טוב עד 1200000000 שתצליחי ותגשימי כל מה שתרצי ותהיי מאושרת ❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
אני לא חושבת שזה מסיבת הפתעה...
א' חברות שלי גם שכחו ולא כולן אמרו מזל טוב ואין סיכוי שיעשו לי הפתעה..
והמשפחה.. זה פשוט לא מתאים.
וגם אם כן זה פשוט הוריד לי רצח את המצב רוח.. אוף זה כל כך מאכזב..
אנונימית
מזל טוב אחותי !! ❤ אושר עושר בראות פרנסה ומלא הצלחה. אני יודעת איך זה מרגיש מנסיון גם כשלי היה יום הולדת פעם אחת שכחו אותו אבל תנסי לשמוח.
באותו הנושא: