3 תשובות
מתייחסת בכבוד לכל משתמש באשר הוא.
אף פעם לא צחקתי על משתמשים כמשתמשים(נניח על התשובות כן.)
אף אחד לא עושה דאחקות כי גם כולם היו חדשים.
ובכל מקרה,אני בקושי מדברת עם חדשים או אם אנשים בכללי.
אז אם אתה חדש ברוך הבא:)
אף אחד לא עושה דאחקות כי גם כולם היו חדשים.
ובכל מקרה,אני בקושי מדברת עם חדשים או אם אנשים בכללי.
אז אם אתה חדש ברוך הבא:)
גם חדש פה וואלה לא יודע בנתיים נחמדים
באותו הנושא: