7 תשובות
אי אפשר
לא , זה אצל הרוב ככה למי שיש בטן
שואל השאלה:
מה זה הפס הזה
מה זה הפס הזה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת למי שיש בטן
מה זאת אומרת למי שיש בטן
אנונימית
יש לך קצת בטן?
שואל השאלה:
ממש קצת.
זה בגלל זה? אם אני אוריד את הבטן זה יעלם?
יש לי חברות מלאות ואין להן את הפס הזה..
ממש קצת.
זה בגלל זה? אם אני אוריד את הבטן זה יעלם?
יש לי חברות מלאות ואין להן את הפס הזה..
אנונימית
לא יודעת , יש לי את זה בגלל שאני מלאה..
באותו הנושא: