7 תשובות
אי אפשר
לא , זה אצל הרוב ככה למי שיש בטן
שואל השאלה:
מה זה הפס הזה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת למי שיש בטן
אנונימית
יש לך קצת בטן?
שואל השאלה:
ממש קצת.
זה בגלל זה? אם אני אוריד את הבטן זה יעלם?
יש לי חברות מלאות ואין להן את הפס הזה..
אנונימית
לא יודעת , יש לי את זה בגלל שאני מלאה..