8 תשובות
עוד הרבה זמן רק התחיל הקיץ
באוקטובר :/
את מעוניית במרוקאי מזיע בתחתון ? אני פה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן ^ ואתה ממש דוחה
אנונימי
הקיץ פה בארץ זה באמת חרא לא נורמלי עם טונות של חום+לחות שלא נגמרת
יש תחושה שיותר חם+לח משנה לשנה
אם עכשיו חם +לח , לחשוב מה יהיה ב יולי /אוגוסט (הקיץ המעיק)
בערב
את אשכרה משווה שואה לזה?
אצלי 40 מעלות לפחות כל יום ואני לא משווה לזה את השואה.
תתביישי.
וואי כן ממש חם