12 תשובות
מאפה ביחד עם הקפה..
את אותם הדברים רק עם סוכרר
שואל השאלה:
^xd
^xd
קרונפלקס קל ועם לפעמים נס קפה
לא אוכלת שאני קמה ישר כי אז כואבת לי הבטן אני אוכלת שעתיים אחרי שאני קמה.
ואני אוכלת כל פעם משו שונה.
ואני אוכלת כל פעם משו שונה.
supersonic זה גם משהו
אני לא... בדרך כלל אני אוכל בשלוש בצהריים משו קטן בפעם הראשונה חח
משהו מתוק ורק אחר כך אוכל נורמלי
5 כנפיים ככה (אל תראו אותי שמן זו ארוחה לרוב היום)
כלום.... אני גם לא שותה בבוקר....
(כן אני מודעת לזה שזה לא טוב)
(כן אני מודעת לזה שזה לא טוב)
כלום או קפה
סחוג ובאנגים
באותו הנושא: