4 תשובות
לדעתי אם הם היו משתתפים הם היו מביאים לנו דאבל הם כל-כך מרגשים!
מדהים אמאל'ה
מרגש, בכיתי
הקטע הזה שכולם קמו להם ובעצם הם הראו שהם היו לוקחים את הדאבל בכיס הקטן ובכל זאת שבת היתה חשובה להם יותר.
אני מעריצה מטורפת שלהם, גם אם אני לא שומרת שבת, אני מעריצה אנשים כל כך עקרוניים, זה מדהים