9 תשובות
היה לי לא ברמה גבוהה אבל בכל זאת זה הציק לי אז לקחתי רואקוטן
אנונימית
15 וחצי בערך
שואל השאלה:
נקווה שלא יחזור לך
נקווה שלא יחזור לך
אנונימי
עבר לי בגלל הראקוטן(כדורים) בגיל 15
14,15
עכשיו כאילו זה חצקון פעם בכמה שבועות
גיל 14 זה עבר ברוך השם
היה לי, לא הרבה וזה פשוט עבר לבד בגיל 14-15..
אנונימית
היה לי אקנה מוגזם, בת 18 וזה מתחיל לעבור קצת..
אנונימית
באותו הנושא: