7 תשובות
טאטי,גיימס קצת חי בסרט
בשום צד בעיקרון
הוא יצא לא בסדר אבל בתכלס היא אישה בת 40 פלוס הוא בן 19 היא השפילה אותו והרסה לו את כל הקריירה. במקום לגשת ולדבר איתו בפנים היא השפילה אותו בפני מיליוני אנשים. לא קול
אין צדדים, יש אמת .
והאמת היא שהגיע הזמן שמישהו ישים אותו במקום ושיפסיק לעשות מה שבא לו כי כולם מתעלמים מזה.
הדברים שהוא עשה הם לא בסדר בכלל וצריך להודות לטאטי שסיפרה לנו את האמת .
טאטי.. גיימס באמת שבן אדם ממש מזעזע.
טאטי, גיימס פשוט יצא חרא. בסופו של דבר אם הוא היה ממשיך להתנהג ככה הקריירה שלו הייתה נופלת במוקדם או במאוחר, ככה קארמה עובדת.
^סופיה
הוא גרר את זה על עצמו , היא ועוד מלא אנשים אמרו לו אלף פעם להיזהר מסטרייטים כי זה יכול להרוס לו את הקריירה.
הוא ידע מה הוא עושה.
מצד אחד ג'ימס יצא ממש לא בסדר והוא זרק חברות של שנים עם מישהי שעזרה לו ותמכה בו במשך כל הקריירה שלו.
מצד שני טאטי קצת הגזימה עם התגובה שלה , כאילו אני מבינה את הסרטון שהיא עשתה ואני הכי מבינה בעולם למה היא הייתה צריכה לשפוך כל מה שקרה לה וזאת זכותה , אבל גם חשפה סודות ודברים אישיים של ג'יימס ולפי דעתי זה קצת עובר את הגבול .
אבל בעיקרון אני יותר בצד של טאטי