התחברות הרשמה

רק אותי Edu4U מספימים בסמסים?

איך הם בכלל השיגו תמספר שלי אני מקבל 2 סמסים כל יום מהם זה חופר.
16 במאי 2019, 17:07
למהמחיקת שאלותהודעותSMSספאם    
5 תשובות
גם לי
אנונימית
גם אותיי
ה
הכול תפוס כבר
למאו גם אותי זה נורא
S
SIKE
גם לי
מ
מנשה הקלידן
וואי גם לי
R
Reality Sucks
באותו הנושא:
הילד שאני אוהב שלח לי סמס ובו הוא כתב שהוא אוהב אותי!
נאמנים איך אתם מתמודדים עם החשק הזה להספים ואתם לא מספימים?
אתם מספימים?
פעם בכמה זמן אתם מספימים?
כמה אתם מספימים באתר? ציניות נחשב...
אם עלה לכם רעיון לספאם גאוני הייתם מספימים שיש לכם אמינות 30?
למה כולם מספימים פה? מה מיוחד היום?
למה כולם מספימים? באמת יום הספאמים היום?
אם מספימים על ספאם שהספים על ספאם, זה נחשב לספאם?
מכירים את זה שיש אנשים בסטיפס שאתם תוהים אם הם מספימים או שסתם אין להם מוח?
גם הנאמנים מספימים את האתר?