2 תשובות
הוא טוב אבל בגלל שהוא יחסית ישן טייפון עושים עדכוני תוכנה ככה שעוד מעט הוא יהיה די דפוק חבל דווקא טלפון טוב
לי יש אייפון 8+ (ההבדל היחיד זה שב8 יש זכוכית מאחורה) והוא מדהים. באמת שהוא ממש ממש טוב ומומלץ.
באותו הנושא: