4 תשובות
סתכלי על הצד החיובי: עכשיו את כנראה תצליחי להפסיק לאהוב אותו
קרה לי. הכי חרא זה להיתקע על זה ולהסתכל עליהם.
אל תעשי את זה לעצמך, תעברי הלאה ותביני שיום יבוא למישהו שיאהב אותך יגיע לחיים שלך.
תוכלי לדבר איתי אם תרצי
אל תעשי את זה לעצמך, תעברי הלאה ותביני שיום יבוא למישהו שיאהב אותך יגיע לחיים שלך.
תוכלי לדבר איתי אם תרצי
היה לי קראש על מישהו שנה וחצי ולא הצלחתי לשכוח ממנו... הוא איתי בכיתה והוא פשוט עשה לי דווקא וגרם לי לקנא והתנהג בצורה דוחה אם זה מעודד אותך.
וגם עכשיו יש לי קראש על מישהו שלא בדיוק שם עליי...
זמן זה הפתרון הכי טוב פשוט צריך לנסות לשכוח ממנו..
וגם עכשיו יש לי קראש על מישהו שלא בדיוק שם עליי...
זמן זה הפתרון הכי טוב פשוט צריך לנסות לשכוח ממנו..
אני כאופטימיסטית, אומרת שתבדקי אם זו מישהי זמנית כידידה או באמת אהבה עמוקה ביניהם
כן חושבת שאת צריכה לדבר איתו על מה שאת מרגישה
מה שכן אם הוא בקשר והקשר שלהם אכן רציני והם לא סתם יוצאים לא נכון להיכנס ביניהם
(לכן חשוב לדעת היכן הקשר ביניהם עומד ואיך הבחור תופס מהקשר הזה)
יתכן והבחורה היא יותר ידידה עבורו והוא לא מחזיק מהקשר כזה חזק ביניהם, זו גם אופציה
אל תרימי ידיים יקרה ותדעי שלא כל "לא" שנאמר הוא סופי (לצערי רוב האנשים חושבים כך)
תנסי ואל תרפי כי אני תמיד בגישה של לנסות עד הסוף
אם את מנסה אחרי פעם /פעמיים הוא נותן לך את אותה התשובה אז תחפשי מישהו אחר שבטוח לא נופל ממנו
מה שכן תבטיחי לעצמך שאת מקציבה זמן מאוד ספציפי ולא מעבר לכך, ככה שאת לא שורפת לעצמך את הזמן היקר של החיים שלך בגללו
כן חושבת שאת צריכה לדבר איתו על מה שאת מרגישה
מה שכן אם הוא בקשר והקשר שלהם אכן רציני והם לא סתם יוצאים לא נכון להיכנס ביניהם
(לכן חשוב לדעת היכן הקשר ביניהם עומד ואיך הבחור תופס מהקשר הזה)
יתכן והבחורה היא יותר ידידה עבורו והוא לא מחזיק מהקשר כזה חזק ביניהם, זו גם אופציה
אל תרימי ידיים יקרה ותדעי שלא כל "לא" שנאמר הוא סופי (לצערי רוב האנשים חושבים כך)
תנסי ואל תרפי כי אני תמיד בגישה של לנסות עד הסוף
אם את מנסה אחרי פעם /פעמיים הוא נותן לך את אותה התשובה אז תחפשי מישהו אחר שבטוח לא נופל ממנו
מה שכן תבטיחי לעצמך שאת מקציבה זמן מאוד ספציפי ולא מעבר לכך, ככה שאת לא שורפת לעצמך את הזמן היקר של החיים שלך בגללו
באותו הנושא: