5 תשובות
אין כל כך מה לעשות...לכו בפעם אחרת
תלכי עם המשפחה וביום אחר תלכי איתו
שואל השאלה:
אבל אני רוצה שהוא יהיה עם המשפחה
אבל אני רוצה שהוא יהיה עם המשפחה
אנונימית
אין ממש מה לעשות, אל תריבי עם אמא שלך על זה..
תלכי עם החבר יום אחר..
תלכי עם החבר יום אחר..
תלכו פעמיים
באותו הנושא: