5 תשובות
אין כל כך מה לעשות...לכו בפעם אחרת
תלכי עם המשפחה וביום אחר תלכי איתו
שואל השאלה:
אבל אני רוצה שהוא יהיה עם המשפחה
אנונימית
אין ממש מה לעשות, אל תריבי עם אמא שלך על זה..
תלכי עם החבר יום אחר..
תלכו פעמיים