2 תשובות
זה ממש מוזר וקינקי (כאילו זה כל הרעיון)
אבל דווקא נהנתי לראות את זה
סיימתי את זה בלילה אחד זה סופר קצר זה איזה 10 דקות כל פרק
זה כזה קצר שכאילו אין סיבה למה לא לראות לדעתי
אבל דווקא נהנתי לראות את זה
סיימתי את זה בלילה אחד זה סופר קצר זה איזה 10 דקות כל פרק
זה כזה קצר שכאילו אין סיבה למה לא לראות לדעתי
אממ אם אין לך בעיה עם קצת סטיות אז כן זה ממש טוב