התחברות הרשמה

8 ורבע בבוקר זה שעה טובה לטסט?

15 במאי 2019, 20:13
בוקרהליכהעייפותשינה    
2 תשובות
זה גבולי כי יש הרבה אנשים שנוסעים בבוקר עדיף 12 לדעתי בסביבות השעה הזאת
אם כבר נקבעה לך השעה הזאת יהיה בסדר בכל זאת רק שימי לב
ש
שנה :)
נראלי שכן
G
Girl boss
באותו הנושא:
9.30 בבוקר זה שעה טובה לטסט?
בוקר טוב, שמעו אני מיואש אני, אני יודע לנהוג ואני ניגש לטסט בביטחון אבל נכשל
רבע לשבע זה רבע לשבע בבוקר או רבע לשבע בערב?
האם טסט בשעה רבע ל10 בבוקר זה אחלה ?
מה דעתכם על זה שאני אוכלת עכשיו 3 שניצלים וציפס בטטה ב8 ורבע בבוקר?
טסט ב7:15 בבוקר זה טוב ?
8 וחצי בבוקר זה שעה טובה לטסט?
בוקר טוב!:) מישהו יודע בבקשה כמה משלמים אגרה לטסט?:)
עשר בבוקר, שעה טובה לטסט?
טסט בשעה 12 ורבע בצהריים איך השעה? מה עדיף להיות בטסט ראשון או שני?
אם לא נהגתי ככ טוב בטסט פנימי אז לא יגישו אותי לטסט בזמן הקרוב?