2 תשובות
אני אותו דבר^
למדתי מהקורס של התיכונים והוצאתי 603.
הבעיה שלי לא באנגלית אלא במילולי שהציונים שלי שם מאוד נמוכים.
למדתי מהקורס של התיכונים והוצאתי 603.
הבעיה שלי לא באנגלית אלא במילולי שהציונים שלי שם מאוד נמוכים.
לא
למה שתעשי את זה לעצמך?
למה שתעשי את זה לעצמך?
באותו הנושא: