9 תשובות
אם הוא בקטע, חכי לרגע הנכון, ופשוט תעשי את זה.
כשאתם לבד כן ? לא עם עוד אנשים..
כשאתם לבד כן ? לא עם עוד אנשים..
שואל השאלה:
אבל אנחנו לא ממש לבד רוב הזמן אנחנו לא לבד.. גם אני לא בטוחה שהוא בקטע שלי איך לדעת?..
אבל אנחנו לא ממש לבד רוב הזמן אנחנו לא לבד.. גם אני לא בטוחה שהוא בקטע שלי איך לדעת?..
אנונימית
אם תהיו לבד, את תרגישי את זה, אם אתם מדברים הרבה ואת רואה התעניינות גם מהצד שלו, אז לאט לאט תנשקי אותו
חחח איך אפשר נשיקה אם הם בכלל לא חברין? קודם שיהיו חברים
אנונימית
שואל השאלה:
בטח שאפשר קודם נשיקה...
בטח שאפשר קודם נשיקה...
אנונימית
הזוי לדעצי
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר זאת דעתך.
בסדר זאת דעתך.
אנונימית
מה למה לא ? ברגע ששתיהם בקטע, ושתיהם מרגישים את זה, כאילו הנשיקה הראשונה מכריזה את זה שהם בני זוג.
כן אבל השאלה אם בכלל שניהם בקטע
אם כן אז סבבה אבל לא תמיד אפשר לדעת
תעדכני מה קרה
אם כן אז סבבה אבל לא תמיד אפשר לדעת
תעדכני מה קרה
אנונימית
באותו הנושא: