4 תשובות
תספרי לחבר שלך את כל מה שאת מרגישה וממה את מפחדת
אני מבינה אותך מאוד ומזדהה עם ההרגשה.
חלק מלהתאהב- זה לתת את הלב ולהפגע , זה לא קל בכלל ולהתגבר זה חתיכת תהליך.
כרגע טוב לך והאמת היא שאם תתמקדי כל הזמן בפחד להפגע זה יהרוס ויערער את האהבה ...
תשתפי את הבן/בת זוג בחששות שלך, תדאגי לסמוך ותדאגי שיסמכו עליך , קחי את הדברים לאט לאט והכי חשוב- תאמיני בעצמך.
פה לכל דבר
חלק מלהתאהב- זה לתת את הלב ולהפגע , זה לא קל בכלל ולהתגבר זה חתיכת תהליך.
כרגע טוב לך והאמת היא שאם תתמקדי כל הזמן בפחד להפגע זה יהרוס ויערער את האהבה ...
תשתפי את הבן/בת זוג בחששות שלך, תדאגי לסמוך ותדאגי שיסמכו עליך , קחי את הדברים לאט לאט והכי חשוב- תאמיני בעצמך.
פה לכל דבר
אני מאוד מבינה אותך.. וזה מפחיד..
כדאי שתשתפי את הבן זוג שלך בזה
תבהירי לו שאת רוצה אותו והזוגיות עושה לך טוב אבל את בחרדות
הוא יעזור לך..
כדאי שתשתפי את הבן זוג שלך בזה
תבהירי לו שאת רוצה אותו והזוגיות עושה לך טוב אבל את בחרדות
הוא יעזור לך..
אנונימית
תספרי לחבר שלך
אם הוא באמת אוהב אותך הוא יקשיב ויעזור לך
אם הוא באמת אוהב אותך הוא יקשיב ויעזור לך
באותו הנושא: